Columbiai vendégmunkások

Mivel az utóbbi időben nem sok minden történik errefelé, arra gondoltam, érdemes lenne megnyugtatni az alkalmanként ide tévedő spambotokat, hogy a látszattal ellentétben nem szűntünk meg, csak mostanában nem igazán érünk rá (főleg TSL16b), meg nem is nagyon van mire ráérni.

Az állapotjelentésben látható szupertitkos projektünk különféle technikai nehézségek miatt folyamatosan akadozik (bár lassan talán kikeveredünk végre a málnásból), és egyébként is eleve háttérprojektnek terveztük, így csak akkor foglalkoz(t)unk vele, mikor már végképp nagyon unatkozunk és semmi jobb nem jut eszünkbe. Így aztán inkább lassan, mint biztosan halad egy, a nem túl távoli jövőben bekövetkező végkifejlet felé.

Ezen kívül idén már nem sok minden várható tőlünk; jelen pillanatban egy olyan játék van, amire talán ránézünk még az év végéig. Jövőre viszont, ha a kiszemelt játékok fejlesztői tudják tartani az ütemterveiket, valószínűleg sűrű évünk lesz, számos igencsak izgalmasnak ígérkező indie játékkal, és azok magyarításával.

Ja, és hogy miért a cím? Az elmúlt néhány hétben csendestársként beszálltunk a Bioshock Infinite magyarításba, hogy adjunk egy lökést a finisbe érve kissé kifulladt projektnek.

7 hozzászólás a(z) “Columbiai vendégmunkások” bejegyzéshez

  1. Ezt már előbb is kiírhattátok volna, a “nagy beindulunkra” az “alkalmanként ide tévedő spambotok” nem háborgatnák a nyugalmatokat.

    • “Nagy beindulunkról” soha nem volt szó. Évek óta gondolkodtunk azon, hogy éppen lehetne indítani valahol egy oldalt; a legnagyobb ellenérv pontosan az volt, hogy tudtuk, kb. évente kétszer kerülne ki rá bármi újdonság.

      Aztán úgy alakult, hogy TSL16b megszervezte a technikai hátteret (domain + szever), és ha már megvolt, összeütöttünk rá valamit. Viszont ez soha nem annak az előjele akart lenni, hogy most aztán havonta minimum két új magyarítást fogunk kiadni, csak készítettünk egy oldalt, mert miért ne.

      Egyébként a “spambotok” nyilván nem a hozzászólásaitokra vonatkozik, hanem arra a sok reklámszemétre, amit a valódi hozzászólások mellett tényleg spambotok küldözgetnek a hozzászólás funkción keresztül, csak ti nem láttok, mert a WP spamszűrője megfogja, mi pedig szorgosan törölgetjük őket.

    • A probléma összetett.

      Egyrészt, ha már az alapjátékot megcsináltuk, logikus lenne a (további) DLC-ket is. Viszont már az előzőt is csak nehezen sikerült összehozni, külső segítséggel, mert engem annyira nem fogott meg a játék, hogy (azonnal) megvegyem (a DLC-ket), más módon pedig a frissítések és egyebek miatt macerás hozzáférni egy megbízható és naprakész változathoz.

      Egy érdekes lehetőség lenne, ha a Valve záros határidőn belül kihozná a Steames könyvtármegosztás funkciót béta állapotból, és akadna valaki, akinek megvan (lesz) az alapjáték + mindegyik DLC, és megosztaná azt velem / velünk a fordítás idejére, így naprakész verzión tudnánk dolgozni és tesztelni.

      • Én szívesen megosztom Veletek a játékot. Természetesen azonnal meg fogom venni az Enemy Within-t ha megjelenik. Remélhetőleg egészen pontosan november 12.-én. Ha elindul a Family Share jelentkezem és megbeszéljük a részleteket.

  2. Öröm figyelemmel követni a munkásságotokat, zseniális hogy egy ilyen projectben is részt vettetek, gratulálok!

Hozzászólás a(z) Freel bejegyzéshez Kilépés a válaszból

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>